Hoera! We zijn zwanger!

11-08-2021

.De dag waarvan ik altijd al droomde dat deze zou komen, ik word moeder! In dit eerste blog lees je mijn ervaring omtrent de zwangerschap en het aankomende moederschap.

Wow! Het is eindelijk gelukt. Ik ben zwanger van mijn 1e kindje! Wat was het een spannende reis en wat heb ik samen met mijn man Simon veel moeten doorstaan maar het is eindelijk gelukt! Ik word moeder! Als klein meisje droomde ik er al van om moeder te worden. Het was helaas voor ons niet mogelijk om op de natuurlijke manier zwanger te worden. Hierdoor was het niet altijd makkelijk en laten we eerlijk zijn, het was gewoon erg pittig. Alleen nu ik die eerste trapjes in mijn buik voel, weet ik waar ik het allemaal voor heb gedaan! Nu gaat er een nieuwe spannende reis beginnen, de reis van het zwanger zijn. Ik moet zeggen dat mij de eerste periode erg is meegevallen, ik ben maar een aantal keer misselijk geweest en ben voornamelijk extreem moe. Maar dit schijnt in het 2e trimester over te gaan. We krijgen eind volgende week te horen wat het wordt, ik wilde dit eerst niet weten maar bij nader inzien vind ik het toch wel makkelijk met de babykamer en de kleertjes om te weten wat het geslacht van onze kleine zal zijn. Ook ben ik nu al aan het fantaseren over de naam en kan niet wachten tot dat we het eindelijk weten! Het zou mij oprecht niks uitmaken wat het wordt, zo lang het maar gezond is. Hoe cliché dat ook is! Op deze website neem ik je mee in mijn reis naar het moederschap en zal ik mijn tips en tricks delen. Ik zal leuke adresjes delen met schattige babykleertjes en schrijf ik over mijn kijk op het moederschap en nog vele andere onderwerpen. Ik hoop dat je het met veel plezier leest en je kunt mij altijd een berichtje sturen als je vragen hebt. Tot snel!

Liefs Rosa

© 2022 de babyclub blog. Alle rechten voorbehouden.
Mogelijk gemaakt door Webnode Cookies
Maak een gratis website. Deze website werd gemaakt met Webnode. Maak jouw eigen website vandaag nog gratis! Begin